Hoe gezond zijn gedroogde veenbessen? Eenvoudig uitleggen

Zijn gedroogde veenbessen gezond? We zullen u de verschillen tussen verse veenbessen en de voordelen van elk vertellen.

Gedroogde veenbessen: het is heel gezond

Veenbessen, vooral in de Verenigde Staten, hebben een reputatie voor een verscheidenheid aan gezondheidsvoordelen, met name het verlichten van blaasproblemen en urineweginfecties bij vrouwen.

  • Veenbessen bevatten voor verdere verwerking veel vitamine A en C, verschillende organische zuren en weinig calorie├źn.
  • Met 12% koolhydraten en een effect op het uitlekken is het ook nog eens lekker eten gewichtsverlies.
  • Verse veenbessen zijn eetbaar maar zeer zuur. hier We laten je zien hoe je gemakkelijk zelf fruit kunt drogen.
  • vanwege jouw Antioxiderende werking Van veenbessen wordt gezegd dat ze helpen bij de behandeling van maagaandoeningen, gingivitis en zelfs kanker voorkomen. Het is ook nuttig voor mensen die last hebben van vitaminetekorten of hoge bloeddruk.

Veenbessen na het drogen

Nadat het fruit uitgedroogd is, is het ideaal voor een zoete, maar niet zo voedzame snack als bijvoorbeeld Fruit als sap.

  • vitamine C is ongevoelig voor warmte en ontleedt bij temperaturen boven de 40 graden. Dit betekent dat gedroogde cranberries Hij kan de sinaasappelen niet meer goed bijhouden.
  • Naarmate de suiker stijgt, neemt ook het aantal koolhydraten toe tot 75%.
  • Met meer dan 300 calorie├źn per 100 gram zijn gedroogde veenbessen echt Calorie bommen.
  • Het is beter voor hen metaal: Kalium, natrium, magnesium, koper en mangaan zijn na verwerking overvloedig aanwezig in jonge vruchten.
  • Dus, gedroogde veenbessen Hoe dan ook ongezond Wat het lichaam betreft, houden ze geen gelijke tred met hun nieuw geselecteerde voorouders op het gebied van voedingswaarden. vanwege jouw slimheid Ze zijn echter onmisbaar in elke keuken.
READ  ZDF-gegevensarchief voor wetenschap en onderzoek

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *