Afvallen door te vasten: volgens de wetenschap werken deze 3 methoden het beste

“Deze studie is in de eerste plaats een recensie van overzichtsartikelen. Het toont aan dat verschillende vormen van intermitterend vasten (bijv Afwisselend vasten, het 5:2-dieet en tijdgebonden eten) effectieve interventies voor gewichtsverlies bij mensen met obesitas, “vertelde Christa Faraday, PhD, co-auteur van de studie en hoogleraar voeding aan de Universiteit van Illinois, Chicago, aan Medical News Today.

Afwisselend vasten

Met dit soort vasten Wissel af tussen een gewone maaltijddag en een vastendag, Wanneer u een maaltijd van 500 calorieën kunt eten (zorg ervoor dat u voldoende vocht drinkt). (Ook interessant: hardlopen op de weg: de beste tips van de experts en alles wat een beginner moet weten)

Het is belangrijk dat u op de dag dat u normaal kunt eten, vooral gezond blijft eten, en ook aandacht besteedt aan de porties en het aantal calorieën om problemen te voorkomen. Dit type vasten heeft een dieet geïnspireerd dat bekend staat als het Every Other Day Diet, een eenvoudige en enigszins aangepaste vorm van intermitterend vasten.

Dieet 5:2

Met dit soort vasten, 5 dagen per week geen strikt dieet volgen, Het wordt gevolgd door twee dagen vasten, wat kan helpen bij gewichtsverlies en vetreductie, hoewel het een beetje moeilijk kan zijn om je aan dit schema te houden.

Net als bij afwisselende vastendagen, moet u op de dagen dat u niet vast, op uw dieet letten en junkfood en overtollige en verzadigde vetten zoveel mogelijk vermijden. (Ook interessant: Groene thee: daarom is de warme drank een echte vetverbrander)

Beperkte maaltijden

Dit type vasten beperkt niet de hoeveelheid calorieën die je kunt eten (het betekent niet dat je een hele taart of iets dergelijks kunt eten), het betekent alleen dat je er alleen in kunt eten 4 tot 10 uur per dag U mag eten, waarna er geen voedsel meer genuttigd kan worden (hier geldt hetzelfde: water telt niet).

READ  Afval van Chinese raketten viel in de Indische Oceaan | Gratis pers

Volgens experts is dit de gemakkelijkste en meest praktische optie, want als je het goed doet, kun je ’s nachts (12-14 uur) vasten en de dag beginnen met een gezond ontbijt om je lichaam te helpen herstellen. (Ook: Fitness trends voor 2022: Zo trainen we (flexibel) het nieuwe jaar in)

Der Artikel “De 3 beste manieren om af te vallen volgens de wetenschap” von Paloma González erschien zuerst bei GQ.mx

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *