2022 Grote Kerstavonturen Trailer Review

Filmplot en achtergrond

De animatiefilm vertelt het kindvriendelijke verhaal over het konijn Karlchen, dat op zijn verjaardag op een geweldig avontuur gaat.

Het jonge konijn Karlchen heeft een grote dag voor de boeg: hij wordt vijf en verheugt zich nu al op een picknick met zijn ouders en zus aan het meer. Maar de plannen moeten op het laatste moment worden afgeblazen omdat Karlchins zusje Clara ziek is. Toen haar ouders haar naar de dokter brachten, bleef Karlchen alleen. Zo had hij zich zijn verjaardag niet voorgesteld.

Zonder verder oponthoud besluit hij te migreren naar zijn grootmoeder met zijn teddybeer en zijn knuffels. Als hij op de weg een verkeerde afslag neemt en in het bos belandt, heeft hij geluk dat zijn jeugdvriendin Monica hem volgt met haar hond Bello. Samen beleven ze een groot avontuur in de jungle, en moeten ze veel moed tonen om uiteindelijk de weg uit de jungle te vinden. Gelukkig loopt alles goed af. Op het grote verjaardagsfeestje van oma’s tuin zijn er worteltaart en schattige cadeaus.

De trailer toont het spannende kerstavontuur van Karlchen Rabbit:

Kleine Carl – Het grote kerstavontuur – Duitse trailer

De kinderfilm is gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van Rotrot Susan Berner, voornamelijk gericht op kleuters. Al meer dan 20 jaar beleeft Little Bunny kleine en grote avonturen in het boek met zijn familie en vrienden. Het is tijd om op het grote scherm op te treden. Met een speelduur van 75 minuten is er een animatiefilm gemaakt die niet alleen het jongste publiek inspireert.

READ  The New Van Persie - Hoe Cody Gakpo Nederland charmeert

Het publiek hoort de stemmen van Andrea Swatsky, Ulrich Matisse en Carmen Maja Anthony, evenals Milos Kobatsky als Carlchen en Rosa Blankenburg als Monica. De film is opgenomen in Duitsland, Nederland en Zweden. In de 7 juli 2022 De grote kerstvakantie in de bioscopen neemt toe wanneer “Karlchen – The Big Christmas Adventure” in de bioscopen begint.